måndag 12 maj 2008

9 to 5

Idag har inte varit en sån fantastisk dag. Jag har varit sjukt trött hela dagen då jag sov sjukt dåligt mellan igår och idag. Så det var lite kämpigt med en 08.20 - 16.30 dag idag.

Helgen har dock varit helt underbar. Jag har lyckats med att se 5 band live under bara helgen och de har varit fem bra liveframträdanden måste jag säga. Det som smällde högst måste dock ha varit Samtidigt Som med deras releasefest på Röda Sten i fredags. Fruktansvärt bra. Jag är dock bitter eftersom jag inte lagt vantarna på ett exemplar av deras ep än. Det är något som helt enkelt måste göras.

Livet är hårt, livet är en hora
Livet är svårt, det är inget jag förstorar
Jag har ju allting att förlora
Jag har fått nog, jag vill inte ha mer
Jag har fått nog, jag vill bara vara kär
Men kanske i november
För jag tror att ingen annan kan känna så här för dig




Inga kommentarer: