tisdag 20 januari 2009

Commercial Couture

Jag tycker ju om mode och flådiga märken lite sådär i smyg. Idag när jag klickade mig runt på internet, så hittade jag någon som nämnde 'Disney Couture'. Jag var tvungen att undersöka detta närmare och hittade bevis bland annat här på att detta existerar.
Min åsikt i frågan är, om du har pengar att lägga på designer things, ha lite klass och lägg den på något av alla de fina designers som finns. Försök inte att klänga dig kvar vid barndomen och om du funderar på att lägga pengarna för att köpa till ditt eget barn, spara besväret. När man är liten vill man inte ha ett dyrt och halvsofistikerat halsband. Man vill ha glittriga pärlor som man kan göra egna halsband av och en mamma som sätter sig ned och hjälper till att pärla pärlhalsband.
Det finns ju vissa människors stil som skulle kunna passa till Disney Couture, möjligtvis en harajuku flicka, men jag tror även att de satsar på lite mer originalitet

Inga kommentarer: