torsdag 21 augusti 2008

Bad habits

Dålig ovana 1 (eller 78)
Jag får alltid mindrevärdeskomplex och känner att jag måste kompensera genom att försöka få allting som jag gör att låta så jävla häftig
hela jävla tiden

Det sjuka är att jag kommer på mig själv med att göra detta och sen slår Miss Paranoia till. Då sitter jag och panikar över att alla tror att jag är så jävla dryg.
Som K råkade säga på fyllan för någon månad sen:
Sanna, du tror att du är så jävla bra

Jag säger som Inde, "Käftsmällar, ge mig fler käftsmällar!"
Jag känner mig inte så smidig. Tyvärr är ju detta en ovana som påverkar mitt socialliv, eller snarare dödar min första kontakt med nya människor om jag känner mig liten då.
Alternativ: Antingen umgås med människor som har en hög 'dryg'-tolerans eller som jag inte känner mig liten med eller sluta upp med dålig ovana.


Inga kommentarer: